.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سواري و وانت عامل60 درصد تصادفات جاده‌اي

فرمانده پليس راه كشور گفت: سواري و وانت عامل60 درصد تصادفات جاده‌اي كشور در شش روز گذشته بوده‌اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، سرهنگ عليرضا اسماعيلي با اشاره به اينكه از زمان شروع طرح نوروزي 466 فقره تصادف در جاده‌هاي كشور رخ داده است، افزود: سواري و وانت با 60 درصد، موتورسيكلت با 16 درصد، كاميون با 13 درصد، عابر پياده با 9 درصد و ناوگان مسافربري عمومي با 2 درصد به ترتيب بيشترين عامل تصادفات در اين مدت بودند.

وي سرعت و سبقت غيرمجاز و انحراف به چپ را از مهمترين عامل اين ميزان تصادفات ذكر كرد و اظهار كرد: استا‌هاي فارس، مازندران، گيلان، گلستان، سمنان و كرمان به ترتيب بيشترين ميزان تصادف را به خود اختصاص داده‌اند.

فرمانده پليس راه كشور از ضبط 2هزار و 204 جلد گواهي‌نامه رانندگان متخلف در اين مدت خبر داد و تصريح كرد: از زمان اجراي طرح نوروزي 88، سه هزار و 616 دستگاه وسيله نقليه متخلف توقيف شد كه 41 درصد آن سواري، 34 درصد موتورسيكلت، 10درصد وسايل نقليه باربري، 10درصد وانت بار و پنج درصد وسايل نقليه مسافربري بودند.

اسماعيلي ادامه داد: ماموران پليس راه در اجراي طرح تست سلامت و اعتياد رانندگان وسايل نقليه عمومي به صورت رندومي از 2هزار و 824 راننده تست اعتياد به عمل آوردند.

وي همچنين به ميزان 382 هزار و 670 تخلف رانندگي در شش روز گذشته اشاره كرد و افزود: استفاده نكردن از كمربند ايمني با 22 درصد، سرعت غيرمجاز با 19 درصد، سبقت غيرمجاز با10 درصد، نقص فني با هشت درصد و انحراف به چپ با سه درصد به ترتيب بيشترين تخلفات را تشكيل داده‌اند.

لازم به ذكر است؛ طرح نوروزي پليس راه از 25 اسفند در سراسر كشور آغاز شد و تا 15 فروردين ماه جاري ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.